Thursday 16 July 2009

زندگی لابلای دروغ

میدونی!
چند وقتی هست که شبهای مملکت ما غیر قانونی پر الله و اکبر شده.
ولی فقط به خاطر این که چند نفری تفریح کرده باشن و اوقات فراغتشون رو پر کرده باشن , یا شاید به خاطر اینه که اونها ادمهای ناراحتی هستند و میخوان سر بسرمملکت دارها بذارن یا شاید بخاطر اینه که حتی داد و فریادی کرده باشن.
میدونی!
یکی نیست که به این قشر مریض حالی کنه اخه رهبر انقلاب چه تقصیری داره که تمام دشمنانه قدیمی انقلاب با هم دست به کار شدن تا باعث کشته شدن یا کتک خوردن مردم تو خیابونهای اکثر شهر ها باشن.
میدونی!
اینها همش به خاطر اینه که اونها میدونن تو انتخابات حق به حقدار رسیده ولی باز لجبازی میکنن و حتی باز شماری برگه های تا نشده ائی که بخاطر شفاف سازی جلو دوربینهای بیطرف صدا و سیما انجام شده رو در نظر نمی گیرن و بطور کلی منکر وجود یه دولت منتخب تو نظام مملکت میشن.
میدونی!
آخه اونها از فرط فریب خوردگی از بیگانگان جهالت وجوذشون رو پر کرده و هیچ معیاری واسه تشخیص حقیقت ندارن , چون وقتی صبح بلند میشن راحت میتونن اخباره واقعی رو از هر جا دلشون میخواد ببینن و بشنون یا هر روز نامه رو که میخوان پیدا کنن و بخونن و حتی از هر سایت اینترنتی که میخوان استفاده کنن.
میدونی!
اونها هرگز شاهد دستگیری پسر همسایه یا کشته شدن فلان جون نبودن بخاطر اینکه از قضای روزگار مخالف حکومت عطوفت اسلامی بودن و اونها هیچ وقت نمی تونن بوی گاز اشکاور رو که بخاطر تقییر جو اصلاح طلبی استفاده شده متوجه بشن , ولی ا لکی به سر کوب مملکت اعتراض میکنن.
میدونی!
اونها از اول هم بلد نبودن که کار درست رو از غیر درست تشخیص بدن چون اگر از سر نا سازگاری و برای بهانه دادن به دست دشمن تا اسم اختششاش طلب روی ملت مظلوم بذارن راهپیمائی سکوت تشکیل میدن تا حد اکثر مخالفت رو با نظام و قانون اساسی کرده باشن.
میدونی!
این قشر بی فرهنگ وقتی از خوش گزرونی تو خیابونا خسته میشن و میرن خونه به جای اینکه زیر شلواری بپوشن و از فیلم و سریال مفید خانوادگی استفاده کنن میرن سراغ سایتها و ماهواره ها ئی که فیلتر نشده تا یه تصویر غیر واقعی از مملک ببینن تا حس اجنبی پرستیشون رو ارضاء کرده باشن و فقط از سر دشمنی با آزادی و واسه به هم زدن فضای امنیتی دوباره الله و اکبر بگن.
میدونی!
فقط میشه واسه این قشر قدر نشناس و مخالف حکومت اسلامی که با دروغ رفتار و زندگی میکنن دعا کرد تا از وسط این همه موحبت واقعی سر از جهنم در نیارن.
الله و اکبر از دست این مردم با این همه دروغ

No comments:

Post a Comment